نشر محتوا

انتشار محتوا در زمینه های عمومی

نشر محتوا

انتشار محتوا در زمینه های عمومی

انواع نرده شیشه ای و کاربرد های آنها

سیستم نرده شیشه ای می تواند هم در نمای خارجی و هم در فضای داخلی استفاده شود. معمولاً این سیستم برای کاربردهای داخلی مانند نرده های شیشه ای و راه پله های شیشه ای که کل محیط شیشه در معرض دید قرار می گیرد ، برای ظاهری مدرن تر ، بسیار عالی است. ایستاده ها در سطوح جامد مانند فولاد ، چوب یا بتن ، در مقابل راه پله یا بالکن نصب می شوند. شیشه به صورت ایستاده به صورت عمودی معلق می شود و هر قطعه برای پشتیبانی مستقل از قطعات دیگر است ، مگر اینکه برای مقاومت بیشتر هندریل نصب شود.


سیستم نرده شیشه ای می تواند در دو کاربرد خارجی و داخلی مانند بالکن ، تراس ، ایوان ، پله و غیره مورد استفاده قرار گیرد. در هر صفحه شیشه ای دو عدد شاخه وجود دارد. برای مقاومت بیشتر و مقاومت در برابر باد می توان یک هندریل اضافه کرد.

نرده شیشه ای گیره ای

;نرده شیشه ای گیره فقط برای استفاده داخلی توصیه می شود. سیستم نرده گیره از گیره برای کمک به در هم نگه داشتن شیشه استفاده می کند ، در حالی که آن را از زمین نیز بالا نگه می دارد. این سیستم نرده دارای ستونی در پایین راه پله برای ایجاد ثبات در نرده شیشه ای است. این گیره ها محکم هستند و شیشه را به درستی نگه می دارند. این سیستم برای بازسازی سریع در مواردی که نرده موجود برداشته شده و نرده شیشه ای جدیدی نصب شده است ، ایده آل است.

نرده شیشه ای گیره ای

سیستم های نرده پست شیشه ای می توانند در هر دو کاربرد داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرند که شیشه باید بین کف و لبه پایین شیشه فاصله داشته باشد. این سیستم نرده دارای یک پست در بین هر صفحه شیشه ای است. شیشه ها توسط گیره های متصل به تیرها از زمین بلند می شوند. برای پشتیبانی از نرده ها ، هر پست باید یک سطح جامد داشته باشد تا پایه هر پست را در کف سوراخ کند. سبک های مختلفی از پست با یا بدون هندریل وجود دارد که گزینه های زیادی را برای انتخاب و بیرون کشیدن طراح در اختیار شما قرار می دهد.


نرده شیشه ای زمینی یا کفی

سیستم های نرده شیشه ای کفی را می توان در هر دو کاربرد خارجی و داخلی استفاده کرد ، اگرچه برای موارد داخلی که سطح زیر کف بتونی یا فولادی است توصیه می شود.  دارای یک پایه است که شیشه را به صورت عمودی حفظ می کند. هر قطعه شیشه به طور ایمن به پایه کفش محکم می شود ، که همچنین به طور محکم بر روی زمین بسته می شود. برای استحکام و ظاهر بیشتر می توان نرده شیشه ای اضافه کرد.


مزایای نرده شیشه ای بدون قاب

با نصب نرده شیشه ای بدون قاب جدید در خانه یا ساختمان تجاری خود ، مطمئناً آن جلوه و ارزش مدرن را در ملک خود به ارمغان می آورید. نرده شیشه ای بدون قاب احساس براق صیقلی را ایجاد می کند که باعث می شود فضا بسیار بزرگتر و شیک تر شود. نرده های شیشه ای فریم لس ما بصورت سفارشی متناسب با نیازهای خانه یا محل کار شما طراحی شده اند. سبک های بسیاری وجود دارد که ما می توانیم متناسب با تنظیمات شما در نظر بگیریم.


شرکت دربیران با با سایت http://www.darbiran.com/ بیش از 30 سال تجربه در صنعت شیشه ، تخصص ما در شیشه های بدون قاب ، ساخت شیشه های خود و کیفیت محصولات ما تقاضای مشتری ما را برای کار ما افزایش داده است.

نرده های شیشه ای را از شرکت های معتبر خریداری کنید زیرا این وسایل محصولات ویژه ای هستند که از اندازه گیری تا نصب به مهندسی تخصصی نیاز دارند.