نشر محتوا

انتشار محتوا در زمینه های عمومی

نشر محتوا

انتشار محتوا در زمینه های عمومی

نحوه بهینه سازی سایت برای افزایش سرعت

Minify   کردن فایل های JavaScript و CSS 

گر یک تن از فایل های جاوا اسکریپت و CSS در وب سایت خود داشته باشید ، وقتی بازدید کنندگان وب سایت شما می خواهند به فایل های خاصی دسترسی پیدا کنند ، درخواست های HTTP زیادی وجود خواهد داشت. از آنجا که مرورگر وب آنها به صورت جداگانه با آن پرونده ها رفتار می کند ، آن تعداد درخواست های HTTP به طور قابل توجهی وب سایت شما را کند می کند.

در حالی که با Minify   کردن، درخواست های HTTP و فعال کردن HTTP Keep-Alive می تواند سرعت وب سایت شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. شما باید به حداقل رساندن (Minify   کردن ) پرونده های JavaScript و CSS توجه کنید زیرا این امر همچنین می تواند سرعت قابل توجهی در وب سایت شما داشته باشد. با قرار دادن کلیه فایل های JavaScript در یکفایل  جاوا اسکریپت و همچنین قرار دادن کلیه فایل های CSS در یک فایل CSS ، تعداد آنها را کاهش می دهید. با این کار تعداد درخواست های HTTP کاهش می یابد و سرعت وب سایت شما بیشتر می شود.


تصاویر خود را بهینه کنید


تصاویر پهنای باند زیادی را به خود اختصاص می دهند. هنگامی که آنها بهینه نشده اند ، به این معنی که اندازه آنها زیاد است ، از منابع سرور زیادی استفاده می کنند و زمان بیشتری را برای بارگیری می گیرند. وقتی تصاویر شما بهینه نمی شوند ، وب سایت شما می تواند بسیار کندتر باشد.


بنابراین ، بدون اینکه روی کیفیت آنها تأثیر منفی بگذارد ، اندازه تصاویر خود را کاهش دهید. شما می توانید این کار را با استفاده از افزونه ای انجام دهید که می تواند تصاویر شما را فشرده کند و اطمینان حاصل کند که کیفیت آنها در روند از دست نمی دهند.

وقتی تصاویر خود را بهینه می کنید ، جدا از اندازه آنها ، باید روی فرمت آنها و ویژگی src که URL تصویر است ، تمرکز کنید. شما باید با فرمت JPEG بچسبید ، در حالی که PNG نیز خوب است اما توسط مرورگرهای قدیمی پشتیبانی کاملاً نمی شود.



قالب وب سایت خود را تغییر دهید

theme وب سایت شما نیز می تواند بر سرعت وب سایت شما تأثیر بگذارد. مهم نیست که پیکربندی سرور شما چقدر خوب باشد ، اگر theme وب سایت شما دارای یک کد پیچیده باشد ، وب سایت شما بصورت کند بارگیری می شود. 

بنابراین ، به جای اینکه فقط به زیبایی شناسی توجه کنید ، تغییر theme وب سایت خود را در نظر بگیرید و هنگام انتخاب آن سرعت آن را نیز در نظر بگیرید. می توانید سرعت سایت یک موضوع را با کمک یکی از ابزارهای تست سرعت وب سایت بررسی کنید تا بتوانید ببینید سرعت theme انتخابی شما چقدر است. 

استفاده از cdn


CDN شبکه ای از چندین سرور واقع در سراسر جهان است که محتوای وب را برای کاربران نهایی با توجه به موقعیت جغرافیایی خود ارائه می دهند. CDN می تواند فایلهای استاتیک وب سایت شما را به منظور ارائه ی کارآمدتر آنها و کاهش پهنای باند و بار سرور شما ، میزبانی کند.

با استفاده از CDN ، محتوای وب درخواستی خیلی سریعتر به کاربران نهایی تحویل داده می شود ، زیرا یک CDN از سروری نزدیک به کاربران برای تحویل پرونده های مورد نظر خود استفاده می کند. در نتیجه نه تنها هیچ تاخیری وجود نخواهد داشت بلکه وب سایت شما نیز بسیار سریعتر خواهد شد. این امر به این دلیل است که بازدید کنندگان شما به جای درخواست فایل به طور مستقیم از سرور ، به  cach  شما دسترسی پیدا می کنند.

بنابراین ، با استفاده از CDN ، پهنای باند زیادی را ذخیره می کنید و سرعت بارگذاری صفحه و سرعت وب سایت خود را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشید. می توانید پرونده های CSS و JavaScript ، تصاویر ، فیلم ها ، PDF ها و انواع دیگر محتوای بارگذاری شده خود را بر روی CDN ذخیره کنید.

استفاده از CDN می تواند بسیار گران باشد ، اما مزایای بسیار زیادی دارد ، بنابراین هزینه کردن برای آن ارزش دارد ، به خصوص اگر اتفاقاً از پهنای باند زیادی استفاده کنید. بنابراین ، اگر یک وب سایت بزرگ و بازدید کنندگان زیادی دارید ، CDN یک راهکار ایده آل برای شماست.


لینک های خراب را اصلاح کنید


پیوندهای شکسته در محتوای شما نمی توانند وب سایت شما را کند کنند ، اما می توانند تجربه کاربر را تحت تأثیر قرار دهند ، بنابراین باید به همه آنها توجه کنید. با این حال ، پیوندهای شکسته در CSS ، JavaScript و URL های تصویر شما می توانند بر سرعت وب سایت شما تأثیر منفی بگذارند. بطور مرتب پیوندهای خود را اسکن کرده و به محض مشاهده آنها ، شکسته ها را برطرف کنید.

لینک های شکسته بیشتر در منبع تصویر مشاهده می شوند ، که در صورت اشتباه URL صورت می گیرد. این لینک ها به راحتی قابل چشم پوشی هستند ، به خصوص هنگامی که اندازه یک تصویر خاص به عنوان بسیار کوچک تعریف شود. وقتی یک لینک شکسته در تصویر شما وجود دارد ، یعنی وقتی یک خطای 404 ظاهر می شود ، آن لینک خراب در واقع درخواستی به سرور ارسال میکند ولی پاسخی برای آن وجود ندارد ، و این باعث می شود وب سایت شما کندتر شود. مرورگر سعی می کند تصویری را که در دسترس نیست بارگیری کند ، بنابراین صفحه وب شما زمان بیشتری را صرف بارگیری تصویر می کند ، وب سایت شما را کند می کند.

پیوندهای شکسته همچنین در تگ های لینک CSS در قسمت head  کد HTML شما یافت می شوند. دقیقاً مانند فایل های تصویری ، اگر پرونده CSS شما جایی نیست که به آن وصل شده اید ، درخواست HTTP به یک پاسخ بی فایده منجر می شود و با یک کد 404 باز می گردد. در صورت استفاده زیاد از فایلهای CSS خارجی از آنجایی که می توان آنها را جابجا کرد و منجر به خطای 404 شد ، به طور مرتب لینک های  خراب را بررسی کنید.


اگر لینک شکسته در URL منبع JavaScript وجود داشته باشد ، وب سایت شما نیز می تواند مانند فایل های منبع تصویر و پیوندهای CSS کند شود. اما مرورگر همچنین ممکن است سعی کند JavaScript را تفسیر کند و نه تنها باعث افزایش زمان بارگیری ، بلکه تعامل اسکریپت بد شود. هنگامی که مرورگر سعی می کند به جای JavaScript یک صفحه 404 بارگیری کند ، تمام بارگیری های دیگر متوقف می شوند تا اینکه بارگیری یک صفحه 404 کامل شود. به همین دلیل باید همواره جاوا اسکریپت خود را در پایین اسناد HTML خود قرار دهید (درست قبل از بسته شدن تگ </body>) ، که این امر به ویژه هنگام اتصال لینک های شکسته مهم است.

از CMS قابل اطمینان استفاده کنید

اگر از برخی از CMS هایی که خودتان ساخته اید استفاده می کنید ، ریسک می کنید وب سایتی بسیار کند داشته باشید. برای جلوگیری از این امر ، اطمینان حاصل کنید که تحقیق کاملی انجام داده و یک CMS را انتخاب کنید که قابل اطمینان باشد و متناسب با نیازهای شما باشد.

آنچه در مورد CMS شما نیز حائز اهمیت است این است که مرتباً آخرین به روزرسانی ها را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که اسکریپت های وب سایت شما به روز شده است زیرا نسخه های جدید مرتباً با هدف بهبود وب سایت ها و سریعتر ساختن آنها ظاهر می شوند. بنابراین ، اسکریپت های وب سایت خود را بطور مرتب ارتقا دهید. اما همیشه اطمینان حاصل کنید که ابتدا پرونده های پشتیبان خود را تهیه کنید.

Database (پایگاه داده ) خود را بهینه کنید

بهینه سازی بانک اطلاعاتی شما یکی دیگر از روشهای بسیار مؤثر برای سرعت بخشیدن به وب سایت شماست. این کاری است که شما باید بطور منظم انجام دهید ، به خصوص اگر از WordPress یا برخی از CMS های دیگر استفاده می کنید که به کاربرد دیتابیس وابسته است.

هنگامی که از CMS یا حتی برخی افزونه های پیچیده استفاده می کنید ، داده های موجود در پایگاه داده شما افزایش می یابد و وب سایت شما کندتر می شود. این امر به ویژه در مورد پلاگین هایی که داده های کاربر ، آمار و گزارش ها را ذخیره می کنند صحیح است ، زیرا می توانند اطلاعات زیادی را ذخیره کنند.

بنابراین ، پایگاه داده خود را بطور مرتب خلوت کنید ، اما همیشه اطمینان حاصل کنید که ابتدا از پرونده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. هرگز قبل از تهیه نسخه پشتیبان از آن ، هیچ کاری با پایگاه داده خود انجام ندهید. افزونه های بسیاری وجود دارد که می توانند به شما در بهینه سازی بانک اطلاعاتی کمک کنند ، بنابراین تحقیقات خود را انجام داده و موارد مناسب را برای CMS مورد استفاده خود پیدا کنید.

درمان جوش صورت با کرم

امروزه 80% نوجوانان و جوانان دنیا از مشکلات جوش رنج می برند و این موضوع باعث شده که جوش و درمان آن به یک معضل در افراد تبدیل گردد.


برای رفع مشکلات جوش ،محصولات و راه های درمانی متفاوتی،بسته به نوع جوش و نوع پوست بیمار وجود دارد اما نکته قابل توجه در این زمینه این است ک برای گرفتن یک نتیجه مطلوب در درمان جوش صورت باید از چند محصول و گاهی قرص های درمانی تحت نظر پزشک معالج استفاده گرددꓼ بقولی باید از یک پکیج ضد جوش استفاده کرد.

ما در مقاله ی پکیج درمان انواع جوش(سرسیاه، ملتهب و زیرپوستی) 2 پکیج ایرانی و خارجی را به شما معرفی می کنیم.


ابتدا در این  پروسه برای شناخت بهتر شما در زمینه درمان جوش در مورد  انواع جوش، علل ایجاد جوش ،ترکیبات موثر در درمان آن  به شما توضیح داده  و سپس تک تک محصولات را به اختصار به شما شرح می دهیم.


چرا جوش ها ایجاد می شوند؟


عواملی چون مشکلات عصبی،تغییرات هورمونی،نوع پوست بخصوص پوست چرب،مصرف برخی داروها و عوارض بعضی از بیماری ها در پیدایش جوش در انسان نقش دارند.

غدد سباسه در بیشتر سطح بدن از جمله صورت ، سینه، سر، قسمت بالای کمر قرار دارند. وظیفه ی این غدد چرب نگه داشتن پوست می باشد که ویژگی ضد باکتری و ضد قارچی نیز دارند.

 

 بطور کلی اگر دهانه خروجی غدد چربی به دلایل متفاوت بسته شوند ،جوش ایجاد می گردد.

این عوامل شامل تولید و ترشح زیادی چربی در این غدد که می تواند به علل ارثی و یا عدم تنظیم هورمون مربوط باشد است.البته گاهی میزان هورمون در سطح بدن طبیعی است ولی پوست به این مقدار طبیعی نیز حساس می شود.مصرف هورمون هایی مثل هورمون مردانه (تستوسترون) ، کورتیکو استروئید ها (کورتن) می تواند باعث ایجاد و تشدید آکنه شود.


ترکیبات موثر در درمان جوش کدامند؟


مواد لایه بردار،مواد ضد باکتری جوش، مواد ضد باکتری بسیار قوی  و  مواد از بین برنده چربی  از زیر پوست ترکیباتی هستند که در درمان جوش کاربرد دارند.

مواد لایه بردار :

اسید گلی کولیک، سالی سیلیک اسید


مواد از بین برنده چربی زیر پوست:

رتینوئید، زینک


مواد ضد باکتری جوش :

بنزوئیل پروکساید،آزلائیک اسد ،گوگرد و روغن درخت چای

 

داروهای ضد باکتری بسیار قوی :

داکسی سایکلین،کلیندامایسین،اریترومایسین


و در نهایت داروهای موثر بر جوش صورت شامل :اسپرینولاکتون ، آکوتان و راکوتان می باشد که در کرم های ضد جوش به کار می رود.



ژل شستشوی پوست چرب زنیاک نوروا:


علت اصلی ایجادجوش ترشح بیش از حد چربی و عدم تعادل هورمونی است، به این جهت اولین گزینه ما انتخاب یک ژل شستشوی مناسب که خاصیت کنترل کننده چربی پوست ،کاهنده  جوشهای التهابی و همچنین قابلیت ضد جوشی داشته باشد است.


ضمنا ژل شوینده در درمان جوش باید به پوست طراوت بخشیده و از خشکی بیش از حد پوست نیز جلوگیری کند.به همین جهت در این پکیج از ژل شستشوی زنیاک نوروا که تمامی این خواص را داراست استفاده کردیم.برای استفاده از ژل شستشوی زنیاک ابتدا ژل را روی تمامی سطح پوست صورت خود به مدت چند دقیقه ماساژ داده و سپس با آب ملایم بشویید.


توصیه اکید ما در زمینه مصرف شوینده های صورت این است که شبها 100% پوست با ژل شوینده شسته شود و صبح ها فقط با آب صورت را شستشو دهید.

گاها در صورتی که صبح احساس چربی روی پوست وجود داشته باشد بهتر است که یکبار دیگر از ژل شستشو استفاده گردد.



به تجربه ی ما به فاصله 2 تا 3 هفته مصرف شبانه ی مرتب از ژل شوینده می تواند پوست شاداب و درخشانی را ایجاد کند.البته در جوشهای کیستیک ، التهابی و متورم که عمدتا هورمونی هستند علاوه بر شوینده بایستی از محلولهای حاوی آنتی بیوتیک مانند کلیندامایسین و اغلب در بانوان در بیشتر مواقع خوردن آنتی بیوتیک خوراکی و داروهای هورمونی بنا به تشخیص پزشک نیاز می باشد.


 

کرم سببونکس کا ای سی ام :


محصول مورد نظر بعد از استفاده از ژل شوینده و پاکسازی پوست استفاده از یک لایه بردار می باشد.


کرم سبونکس کا به علت داشتن 3 گونه ترکیب اسید میوه و فرمولاسیون خاص خود روی جوشهای التهابی با شدت متوسط بسیار موثر بوده و به همین دلیل این کرم لایه بردار را در پکیج محصولات خارجی خود به شما معرفی کردیم.


کرم سبونکس کا یک لایه برداری ملایم روی پوست داشته و تولید چربی پوست را کنترل می کند و اثر آنتی باکتریایی بسیار خوبی دارد.لذا به علت خاصیت لایه برداری جای جوش را نیز ترمیم و اثر اثر ضد لکی مطلوبی بر روی پوست دارد.


کرم سبیوم پور ریفاینر بایودرما :


 کرم سبیوم پور ریفاینر به علت خاصیت آنتی باکتریایی ،آنتی اکسیدانی که در واقع به علت وجود عصاره های گیاهی موجود در آن است خاصیت جمع کنندگی منافذ پوست را داشته و همچنین به دلیل داشتن ساختار سبک و جذب بالا ،اثر آبرسانی بسیار مطلوب داشته و از ایجاد جوش جدید بر روی پوست جلوگیری به عمل می آورد.

پس استفاده از این کرم می تواند به شما در درمان جوش ها کمک کند.


کرم ضد آفتاب فتودرم مکس بایودرما :

 

در طی دوره درمان جوش به علت استفاده از لایه بردارها و کرم ضد جوش، پوست در برابر آفتاب نازک تر و  حساستر شده و برای محافظت از لایه های زیرین پوست استفاده از آن جز بایدهای یک پکیج درمان جوش می باشد.